Absenta !

A trecut mai bine de o luna de cand nu am mai vizitat coltisorul asta frumos si acum ca am facut-o , imi dau seama cat de dor mi-a fost de el. Printre bac , inscrierea la facultate si alte probleme , mereu imi aminteam ca trebuie sa postez dar niciodata nu am avut timp cu adevarat. Sa recapitulam ce am mai patit:

  • Am luat bacul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Am intrat la facultate unde vroiam eu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Am citit Chloe de Freya North
  • Am citit Paper Towns de John Green – omul asta continua sa ma surprinda-
  • Am inceput An abundance of Katherines tot de John Green
  • Am cumparat Sub Aceeasi Stea de John Green si tin la cartea asta cu toata viata mea
  • Am primit un Kobo Touch cadou !!!!!!!!!

Si cam atat. O sa revin cu recenzii la cartile mai sus mentionate. Voi ce ati facut in lipsa mea?

6 gânduri despre “Absenta !

Lasă un răspuns

