Happy blogoversary + Giveaway

Da, pe 11 februarie am facut un an de cand am luat minunata decizie (thank you old me !!) de a deschide un blog. S-au schimbat enorm de multe intr-un an atat pentru mine si viata mea cat si deschiderea acestui nou capitol. Am descoperit o minunata lume a cartilor din care faceam parte dar nu in totalitate.

La inceput credeam ca nu o sa citeasca nimeni parerile unei newbie pe langa blogurile deja consacrate. Mi-am facut un locusor mic printre toate blogurile minunate de carti dar nu as fi facut-o fara ajutorul cititorilor carora vreau sa le multumesc nespus de mult ca m-au sustinut si am simtit ca cineva e totusi dispus sa asculte si parerea mea. Timid , incetisor , avansam impreuna dragilor.

Vreau sa cred ca am excelat si la capitolul recenzii si ca sunt mult mai complexe fata de inceput cand ma temeam ca nu vor fi placute si sper sa le cititi cu placere si de acum incolo.

Si acum pentru ca mi-ati fost alaturi in tot acest timp si m-ati ajutat sa infloresc , va ofer si un concurs sponsorizat de libraria care mi-a fost alaturi inca de la inceput : libraria online Libris. Am fost placut surprinsa sa gasesc carti in engleza dar si carti in romana si ca prin intermediul lor am reusit sa organizez concursuri pentru voi.

PREMIUL:

Scoala pentru prosti – Sasa Sokolov

Elevul Cutare, un „prost” de la o şcoală specială din suburbiile Moscovei, încearcă să ordoneze mediul în care trăieşte şi relaţiile deosebite pe care le are cu câţiva dintre oamenii din apropiere. Treptat, discursul dezvăluie cititorului o lume fabuloasă, în care personajul principal şi dublul său imaginar comunică perfect un discurs cât se poate de firesc şi totodată ininteligibil pentru oamenii „normali”. Satiră la adresa „realităţilor economice” din Rusia sovietică şi totodată strigăt de disperare, romanul lui Sokolov are o amprentă literară unică, dezvăluind o acţiune atemporală petrecută într-o lume închistată, în care cititorul poate recunoaşte cu uşurinţă scena clasică a absurdului omniprezent în spaţiul societăţii comuniste.

„Splendidă, nebunesc de iraţională şi perfect logică, asemenea unui vis. O reprezentaţie pe care o trăiţi stând în fotoliu şi o puteţi înţelege doar cu inima.”
The Guardian

REGULAMENT:

Concursul incepe astazi 18.02.2013 pana pe 1.03.2013

Ce trebuie sa faceti ? Exista un proiect care se deruleaza in prezent in tara: Proiectul „Iubesc…” .Voi trebuie sa scrieti in cateva randuri , sa zicem minim 5 , ce iubiti voi. Comentariul trebuie sa inceapa cu „Iubesc..” bineinteles. Comentati la aceasta postare micile sau marile voastre placeri. Cel mai frumos raspuns castiga.

Ce zici ? Te bagi ?

23 de gânduri despre “Happy blogoversary + Giveaway

  1. Iubesc sa citesc,sa beau 3 in 1 cu o carte in mana,la gura sobei.Iubesc sa explic copiilor lectiile.am si pregatit 3 copii candva.

    Iubesc sa ma plimb:pe malul marii,pe carari nestiute prin padure,pe dealuri inverzite.Iubesc sa merg cu bicicleta desi nici nu mai am bicicleta.Iubesc sa stau la sala de lectura,sa discut cu oricine despre stiinta si literatura,iubesc sa scriu poezii,cand sunt nervoasa,dezamagita scriu proza.Iubesc stiloul meu nou si oricate ar zice colegii de facultate nu renunt la scrisul cu stiloul,care lor li se pare de fite si scriu mai repede decat ei cu pixul.

    Iubesc sa fac bucurii celor din jurul meu,mai ales unor 2 persoane speciale din viata mea,2 verisori,de 8 si 12 ani,carora le trimit cand pot pachete cu carti,pixuri,caiete,lucruri marunte care le aduc un zambet pe fata.Am inceput sa plang cand mi-a multumit unul dintre ei pe fb de parca ii dadusem o comoara.Eu nu am avut niciun sprijin cand eram mica si nu aveam carti.

    Iubesc sa ma trezesc la susurul vocii mamei care ma striga usor sa ne bem nessul,respectiv cafeaua impreuna.Iubesc sa discut cu mama,sa-mi fac planuri de viitor cu prietenul meu.Iubesc sa ascult muzica,sa cant cu calculatorul si sa dansez.Iubesc sa joc remmy si tenis.Iubesc filmele cu Louis de Funes si Harrison ford.

    Iubesc limba franceza,italiana,spaniola,rusa in special si mai nou coreeana.Iubesc sa vad seriale istorice coreene,sa stau la masa cu ai mei zi de zi,sa vin seara la ei si sa vorbim despre orice,ei stau in pat,eu langa soba.Iubesc sa stau in plapuma pana la nas cu o carte buna in mana.

    Iubesc amintirile legate de liceu,cand la diverse ore ni se dadea ocazia sa spunem ce credem sau sa ne spunem parerile in diverse eseuri.

    Iubesc cartile mele si multumesc din tot sufletul parintilor mei ca m-au ajutat sa-mi iau biblioteca pentru ele.

  2. Iubesc viata, iubesc tot ceea ce ma face sa traiesc, iubesc lucrurile care ma invata sa traiesc, iubesc persoanele care ma ajuta sa fiu mai buna si sa ma ridic mereu. Iubesc oamenii care ma critica pentru ca cu ajutorul lor devin din ce in ce mai buna. Iubesc primavara, ghioceii si trandafirii. Iubesc ceea ce inseamna persoana mea, imi iubesc defectele si le apreciez mai tare decat calitatile pe care le am. Iubesc ca lumea sa vada ceea ce sunt cu adevarat, iubesc tot ce se afla in jurul meu, fie gaza, planta sau oameni, totul ma ajuta in evolutia mea. Ma tem de multe lucruri, dar in acelasi timp le iubesc.

  3. Iubesc pe parintii mei pentru ca datorita lor traiesc. Iubesc natura pentru ca datorita ei traim cu totii. Iubesc cartile pentru ca ma ajuta sa uit de grijile din viata de zi de zi. Iubesc muzica pentru ca te ajuta sa te distrezi, este un mod de petrecere a timpului liber. Iubesc muntele deoarece imi ofera un peisaj minunat, un aer mai curat, un mediu mai placut. Iubesc marea, mai mult vara pentru ca sunt fetele imbracate maxim in sutien si bikini(sa mai si glumesc putin) si nu in ultimul rand te iubesc pe tine pentru ca mi-ai dat seama sa ma gandesc cateva momente ce iubesc eu.

  4. Iubesc sa ma plimb desculta pe muschii matasosi si racorosi de culoarea absinthului, iubesc sa inhalez miresmele adierii vantului varatic, iubesc sa ma alaturt dansului seducator al naturii, iubesc sa ma scald in apa stravezie a Marii Adriatice, iubesc sa citesc, iubesc sa iubesc.

  5. Iubesc lumina,soarele,iubesc spatiul infinit,iubesc animalele si plantele,o iubesc pe mama ,pe fiica mea si pe sotul meu,dar,cel mai mult,iubesc viata!

  6. iubesc viata, cu bine si cu rele, caci puterea noastra de a trece prin rau catre bine este nemarginit de mare
    iubesc pe cei de langa mine, copilasul nostru scump si drag, sotul meu care ma accepta asa cum sunt si ma iubeste neconditionat
    iubesc frumosul si de ce nu uratul
    iubesc florile,iar florile ma iubesc si ele, de aceea le ingrijesc cu mare atentile, le cant le vorbesc, ele cresc
    iubesc cartile, iubesc cititul care te face sa uiti de greutati si te invaluie intro poveste aparte

  7. Iubesc persoanele sincere de langa mine, care ma pot implini sufleteste, iubesc adevarul si sinceritatea, iubesc soarele pentru ca ma lumineaza zilnic, iubesc aerul pentru ca ma ajuta sa respir, iubesc enorm de mult copiii, iubesc sufletele sincere si atmosfera frumoasa, iubesc viata desi e grea si apasatoare si de fapt iubesc faptul ca exist.

  8. Iubesc soarele si luna,
    Stelele si cu natura.
    Iubesc cerul si pamantul,
    Apa, aerul si vantul.
    Iubesc animale, plante,
    Oameni si culori aparte.
    Iubesc, tot ce ma-nconjoara,
    Din toamna pana in vara.
    Iubesc viata si imi place,
    Sa zambesc orice mi-ai face!

  9. Iubesc sa descopar lucruri noi in fiecare zi, iubesc sa vad persoane zambind pe strada uitandu-se la un bebelus, catel sau un copac inflorind, iubesc sa constat ca mai exista oameni cu credinta si care intind o mana de ajutor fara sa astepte nimic in schimb, iubesc natura si lucrurile marunte care ne fac viata mai placuta: lectura, muzica, dansul, calatoriile. Si nu in ultimul rand imi iubesc familia si le multumesc ca am ajuns astazi persoana optimista si increzatoare care sunt.

  10. Iubesc in primul rand acest dar minunat de la Dumnezeu, viata! Imi iubesc parintii si familia toata. Iubesc lucrurile marunte pentru ca acestea ma fac fericita!Iubesc armonia,apropierea,parfumurile dulci,eleganta,prietenia,patul meu,oamenii cu bun simt,surprizele placute, saruturile scurte si copilaroase etc etc…. Iubesc lucrurile marunte pentru ca acestea sunt temelia fericirii!

  11. Iubesc… Vacantele planuite in ultimul minut, trenurile, masinile, animalele, sporturile extreme, filemele, cartile. Dar oare ce iubesc cu adevarat??? Sa fie familia, cea pentru care as face orice in lumea asta??? Sa fie prietenii mei, cea de-a doua familie??? Sau oare, ce iubesc cel mai mult? Este acel cineva care imi este primul si ultimul in gand si in suflet in fiecare seara si dimineata, acel cineva pentru care soarele rasare si apune odata cu el???
    Ei bine…ii iubesc pe toti, diferit, dar pe toti si toate lucrurile care imi dovedesc ca viata trebuie savurata bucatica cu bucatica, episod cu episod, facandu-ma sa fiu recunoscatoare pentru toate lucrurile care ni le ofera fiecare zi in parte, cu bune si cu rele. Imi iubesc enorm viata si tot ceea ce ma inconjoara, o inima micuta capabila sa radieze o iubire nesfarsita.

  12. Iubesc copii,iubesc inima unui barbat bun,iubesc cartile care te invata lucruri bune,folositoare;iubesc oamenii sarmani care nu-ti intorc spatele,iubesc marea cu valurile care-ti dau energie,iubesc sa ma plimb prin ploaia calda de vara ,iubesc faptele bune si inimile curate.

  13. Iubesc natura si tot ce inseamna viata,
    din zori si pana la sfarsitul zilelor,
    cu bune rele tot ce-ar fi
    si numai sanatosi sa fim
    cu pace in suflete s-avem
    iar de restul mai vedem

  14. Iubesc tot ce tine de viata . Imi iubesc familia pentru ca mereu vor fi langa mine si as da orice ca timpul sa ramana in loc si sa-i am langa mine pentru totdeauna.Imi iubesc prietenii deoarece au fost langa mine in momentele fericite , dar nu m-au lasat balta nici cand am avut momente mai triste.Iubesc cartile deoarece prin intermediul lor pot sa evadez din lumea reala si sa stau ore intregi printre pagini ca sa-mi limpezesc mintea si gandurile. Iubesc diminetile in care imi beau ceasca de ceai alaturi de mama si ne povestim una alteia ce s-a intamplat in ultimul timp. Iubesc sa ma plimb fara o destinatie anume. Iubesc sa ma uit pe cer in noptile senine, prin fereastra din camera mea.Iubesc marea si tot ce tine de ea.Si nu in ultimul rand iubesc sa ma distrez si sa simt ca traiesc.

  15. Iubesc o ploaie caldă de vară peste pielea mea atinsă de soare…
    iubesc ghioceii care nu uită să răzbată an de an, printre fire de iarbă, oricât de tare i-ar fi lovit iarna;
    iubesc oamenii care luptă pentru dreptate și se dăruiesc total ei;
    iubesc sentimentele nobile ale sufletelor transparente;
    iubesc aroma vaniliei și-a petalelor de trandafir;
    iubesc iubirea pentru al său joc mereu naiv, mereu confuz
    iubesc inocența din privirea copiilor;
    iubesc valurile mării provocate de furtuna;
    iubesc cărțile pentru universul lor nebănuit;
    te iubesc pe tine, jumătate, c-ai apărut să mă completezi;
    Iubesc… și-atât.

Lasă un răspuns

