Concurs-Part ll

Imi cer scuze pentru intarziere , acum am prins putin timp liber sa intru. Dat fiind ca doar una dintre castigatoare mi-a raspuns , castigatoarea locului 2 adica Ciornei Andreea aceasta o sa ia locul 1. Si , e timpul sa alegem un nou castigator pentru e-book zic.

Noul castigator al e-bookului „Terra” de Gretchen Powell isss:

Pauna Oana

Nu am mai citit astfel de carti pentru ca nu am niciuna. As vrea sa incep sa descopar aceasta lume noua prin intermediul acestei carti minunate pe care o daruiti.

CaptureAstept un e-mail de la tine in decurs de 24 de ore !

5 gânduri despre “Concurs-Part ll

  1. Imi pare atat de rau ca am pierdut premiul acesta minunat! Din pacate nu am urmarit blogul in ziua extragerii castigatorilor si nu am stiut ca am castigat. Daca m-ati fi anuntat pe mail, sigur va raspundeam imediat. In fine, altadata o sa fiu mai atenta. Felicitari si sa mai continuati cu astfel de concursuri! Lectura este atat de necesara si benefica!!! (cel putin pentru mine este)
    Va salut cu respect!

Lasă un răspuns

