Mi piaci da morire (Imi placi la nebunie) , Federica Bosco

FEF645C7-AF6E-4E47-814A-299816A31614

titlu original: Imi placi la nebunie

autor: Federica Bosco

anul aparitiei: 2009

gen: Romantic- Comedy

cumpara: elefant.ro | libris.ro | all

buy from: amazon | bookdepository.co.uk

Monica are 31 de ani, trăieşte la New York şi este … iremediabil singură! Lucrează pentru două fete bătrâne, într-un magazin de stofe scumpe, dar visul său este să devină scriitoare, aidoma lui Salinger, un autor pentru care a făcut o adevărată pasiune.

Locuieşte în acelaşi apartament cu o cântăreaţă de culoare pasionată de astrologie şi cu un gay care ar vrea să adopte un copil, iar toate întâlnirile cu lumina stinsă pe care prietenii săi le organizează se sfârşesc întotdeauna prin adevărate dezastre sentimentale. Un roman proaspăt şi ironic ce adaugă unui stil spumos o nuanţă de lejeritate specific feminină.

Ma chinui de ceva timp sa citesc carti de aceasta autoare dar niciodata nu mi-am adunat curajul indeajuns de mult. Pe avion am inceput sa citesc Mi piaci da morire si nu vroiam sa se mai termine zborul ca sa apuc sa o termin.

V-o prezint pe Monica , o femeie de 31 de ani. Bine , este impropriu zis femeie odata ce ea nu se considera nici adolescenta nici matura. Luand calea aceasta de mijloc , are impresia ca pe tot ce pune mana strica si ca niciodata nu i se va intampla nimic bun. In prezent sufera dupa o poveste de iubire cu David , un tanar care era intr-o relatie de 10 ani dar care nu se mai simtea satisfacut. Dupa ce acesta ii da papucii frumusel , Monica cade intr-o mica depresie si nu reuseste sa mai scrie nimic. Pana cand il cunoaste pe Edgar. Un barbat la 40 si ceva de ani de care se indragosteste iremediabil. Faptul ca acesta este si editor? Un bonus am putea zice.

A fost atat de amuzanta si atat de relaxanta ca nu puteam decat sa savurez acea senzatie de lenjeritate. Monica a fost tipicul personaj feminin din toate cartile chick-lit care ne binedispun. Nu are nici un cusur si nu am gasit un singur lucru care sa ma deranjeze.

Monica si Edgar au fost atat de draguti ca cuplu chiar daca a durat putin -nu va zic de ce , sac! – iar Edgar un adevarat gentleman. Colegii de apartament ai Monicai , Mark si Sandra , un gay si o cantareata de culoare , au fost o prezenta importanta pentru decursul povestii.

Daca va decideti sa o cumparati pregativia pentru peripetii cu baieti obsedati , baieti insurati , atacuri de panica , povesti de iubire , implinite sau neimplinite si o doza buna de amuzament.

nota mea:

snowlfakes

 

 

 

2 gânduri despre “Mi piaci da morire (Imi placi la nebunie) , Federica Bosco

Lasă un răspuns

