And that’s a wrap , folks !

Am cazut si eu din plop aici pe blog. Am revenit din vacanta si sunt gata sa intru din nou in forta si sa recuperez ce am pierdut in timpul asta: pofta de citit. Am avut o perioada aiurea in care nu ma atragea nici o carte dar o autoare mi-a readus pofta de a citi: Federica Bosco (recenzia de la Imi placi la nebunie va urma intr-un post viitor).

Nu despre asta vreau sa vorbesc totusi. Anul care a trecut a inceput bine pentru mine in materie de blog dar s-a sfarsit prost. Imi propusesem un „goal” de 50 de carti care mi se parusera putine la inceput dar se pare ca spre sfarsitul anului am dat-o in bara. In total pe anul 2012 am avut 341 de postari , 242 poze si 20,000 de vizualizari. Mie pentru primul anisor si considerand activitatea mea pe blog mi se pare destul de mult si pentru asta va multumesc.

Va promisesem deasemenea niste suprize , dar cum  am fost plecata , o sa le las pe luna februarie cand este aniversarea blogului.

In incheiere vin cu urarea mea de an nou pentru voi: Va multumesc enorm ca ati fost alaturi de mine si sper ca anul asta sa fie un an maxim pentru voi. Sa va bucurati de familie , de iubire , de tot ce va inconjoara si sa vedeti lumea mai senin si cu inimile impacate. La multi ani !

9 gânduri despre “And that’s a wrap , folks !

  1. bine ai revenit ..ma bucurtare mult si tu o stii deja :)) sper canu te-ai ranit prea tare cand ai cazut din plop cadeh mai am nevoie de tine pe aici:)) de urat sa-iti mai urez?, Am sa o fac cu drag ..mult noroc si fericire

Lasă un răspuns

