Cadouri ceva?

Sunt o nerusinata, stiu ! Dar va rog sa ma credeti ca am fost extrem de ocupata incat nici timp de citit nu am mai avut. V-am promis si o recenzie care o sa urmeze astazi. Voi ce mai faceti dragii mosului ? Ia spuneti-mi , v-ati trezit dimineata cu speranta sa gasiti ceva frumos in ghetute ? Mie imi pare nespus de rau ca am ajuns la varsta la care ma preocup de cadourile celorlalti din jurul meu , si nu de ale mele. A fost bun mosul cu voi ?

Pofta mea de citit a venit odata cu „..si la sfarsit a mai ramas cosmarul” , o carte superba pe care am inceput-o si nu ma pot opri din citit. Sper sa nu va mai parasesc prea curand mai ales ca vine Craciunul de acum si poate organizam un concurs ceva. Va pupacesc.

13 gânduri despre “Cadouri ceva?

  1. nu ma asteptam sa vina mosul, dar cand am ajuns acasa am gasit in bocancii lasati la usa 2 crengi de copac :D…si cate 50 de lei in fiecare. sunt singura ca am fost fata buna si doar a vrut sa glumeasca putin.

  2. Pai la mine a venit mosul …:X mi-a adus o parte din ceea ce ma asteptam, deoarece ceea ce mi-am dorit cu adevarat va venii abia prin 10–12 decembrie, deoarece drum lung si comanda mare …cum poti sa spui ca esti o nerusinata urat , foarte urat din partea ta si ciudat din a mea parte ca m-am gandit tocmai eu sa te apostrofez pe tine =)) …Eh ..ma bucur ca mai dai pe aici parea pustiu acest loc ;*

Lasă un răspuns

