Leapsa

Am primit de la o prietena draga din blogosfera, Krisszu , o leapsa foarte draguta. Here we go:

1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?

Nu-mi place sa indoi paginile. Au si ele suflet ce naiba. Nu , serios acum. Folosesc cam ce am la indemana. Nu conteaza ca e telefon, telecomanda , soseta. Pe bune , cam orice. Iar daca iau cartea la plimbare pun o hartiuta ca sa nu sperii lumea din jur.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?

Nu cred. Am avut o luna groaznica in care nu am pus mana pe carti dar recuperez.

3. Citesti in baie?

DA! In cada. Cel mai relaxant lucru posibil.

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?

Am si incercat dar mi-am dat seama ca sunt total pe langa si ca nu ma pot decide in legatura cu nimic.

5. Care este cartea ta preferata?

P.s. Te iubesc de Cecilia Ahern

6. Iti place sa recitesti unele carti?

Aproape fiecare carte din biblioteca care mi-a lasat o impresie buna a fost citita si rascitita. Exceptie a facut Jocurile foamei care abia dupa ce am recitit-o mi-a dat chef sa citesc toata seria.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?

Gif-ul asta explica destul de bine reactia mea.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?

Am o prietena buna cu care pot vorbi incontinuu despre carti. In rest , „vomit” cuvinte despre carti pe blog.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?

Nu ma iau foarte mult dupa pareri , important este sa-mi placa mie plot-ul. Iar daca coperta e draguta , e a meaaaa !

10. Care crezi ca este o “lectura obligatorie”, o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?

The Perks of Being a Wallflower de Stephen Chbosky.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?

Oriunde atata timp cat stau comod.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?

Nu ma deranjeaza un instrumental linistitor dar prefer in liniste. Sunt carti care pot sa ascult in acelasi timp orice fel de muzica si nu ma deranjeaza pentru ca sunt pierduta in ele.

13. Ai citit carti in format electronic?

Da. Stiti , vine Craciunul. Un Kindle ceva? Nimic?😦

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?

De toate !

Dupa cum stiti leapsa o poate prelua oricine doreste.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.

Nuuu ! E o tortura !

4 gânduri despre “Leapsa

  1. Dar cu toate astea e tortura superba =)) ..iti multumesc ca mi-ai acceptat micutza provocare🙂 Vai de cate ori le-au fost calcate sufletele cartilor in picioare de anumite persoane, stiai ca inainte pana sa se foloseasca diverse semne de carte oamenii indoiau paginile cartilor? Partea cea mai proasta subnliniatul cu marcare colorate randurile importante, noroc ca s-au inventat hartiutele ce se pot dezlipii…

Lasă un răspuns

