Feels so good to be back

Of dragilor, imi pare sincer rau ca v-am lasat asa balta (imi place sa cred ca mi-ati dus dorul). In ultimul timp am fost ocupata peste masura cu te-miri-ce nimicuri care au facut sa treaca ziua extrem de repede.

Va spun sincer ca nici chef de citit nu am avut , pana cand nu am luat in mana 50 de vicii intunecate –urmeaza si recenzia un pic mai tarziu- si am mers la biblioteca de unde mi-am luat Veronika se hotaraste sa moara de Paolo Coelho si Memoriile unei gheise de Arthur Golden. In schimb am profitat si de zilele de toamna pentru a vedea comedii romantice – recomand din tot sufletul Serendipity– .

In concluzie va invit mai tarziu pe blog pentru a citi recenzia la  50 de vicii intunecate de E.L.James .

3 gânduri despre “Feels so good to be back

  1. E asa de bine ca te ai intors, credeam ca nu mai revii:)) ..Ei bine intre timp am aflat ca a aparut volumul trei din cele 50 de umbre ale lui nenea gRey ,,Da eu astept sa vad recenzia , inca sunt in dubii, o vreau sau nu o vreau e o chestie ciudata in mintea mea desigur ca ar fi amuzant sa o citesc;)) Veronica se htaraste sa moara pare o bucata de carte interesanta sunt tare curioasa astept cu nerabdare sa o citesc:))

Lasă un răspuns

