Castigator concurs „P.S.Te iubesc”

Hey hey. A venit si momentul mult asteptat. Vreau sa va zic ca am avut mari emotii pentru ca fiind un concurs de creatie , nu credeam ca voi avea multi doritori. Dar m-ati surprins si imi pare sincer nespus de rau ca nu am cate o copie pentru fiecare persoana care a participat.

Acestea fiind spuse castigatoarea esteeeee:

krisszu95shinnygirl

Cu:

Herbst ein böhmischer Maler

Imi asez ustensilele pe masa de lucru, mai trec odata degetele lungi si subtiri peste panza aceea alba de matase, oh daca as putea sa o vad..totusi eu simt si o simt atat de goala.Este precum un cer posac fara soare,precum un Univers fara culoare.Astazi voi umple golurile acestei panze cu trairi, cu sentimente dar si cu un praf de culoare.Totul se va impletii atat de frumos si armonios rezultand o panza fermecata, dupa mine chiar este o panza fermecata.Pentru o secunda raman in picioare,imi amintesc cu precizie locul fiecarui obiect din aceasta micuta incapere, situata jos in pivnita, pivnita ce eu am transformat-o intr-un atelier de pictura, desigur pe vremea in care vedeam.Apoi,simt mirosul firicelelor de praf ce isi fac veacul de ceva timp..brusc o stare de racoare imi inunda trupul pansandul.Da sunt urme de cicatrici, dar nu e nimic se vor vindeca, eu le voi face sa dispara.Gandurile imi sunt intrerupte de un latrat , este Darian cainele meu scump si drag..el face totul impreuna cu mine ,desigur astazi ma va ajuta sa pictez..Intr-un final m-am asezat pe un scaun vechi din lemn de pin.E scaunelul meu de lucru si incep.Trasez intai o dunga de culoare albastra.semn ca aici va fi cerul..simt cum labutza lui Darian ma ghideaza..parca stie ce vreau sa fac, desigur ma cunoaste ..asa ca il mangai lenes pe dupa urechi si revin la tablou..Albastru pentru cer..apoi desenez pamantul..incerc sa redau pe aceasta panza o parte a Toamnei..dar in timp ce pictez, m-am gandit sa imi amintesc o zi de toamna..
Era o dimineata frumoasa de toamna, Izabel micuta zana a toamnei..ce este o pictorita mult mai talentata decat mine, s-a trezit cu noaptea in cap si a inceput sa picteze roua diminetii…a pictat ea cat a pictat, insa intr-un strat de trandafiri, atrasa fiind de miros, s-a impiedicat exact in frunzele acestuia, innodandu-si aripioarele de matase aurita pe alocuri in codita unui trandafir rozaliu…dupa cateva minute in care aceasta s-a zbatut a reusit sa iasa si sa isi vada de treaba in continuare, fara sa mai aibe accidente.S-a apropiat de frunzele copacilor ce se clatinau in nestire…le-a vazut verzi, iar ei verde i se parea o culoare atat de anosta..asa ca a dat din picioruse iar culorile s-au schimbat brusc in galben-auriu, rosu-ruginiu, simplu maroniu, acum parca i placea mai mult..dupa ce a schimbat culorile frunzelor s-a pus pe cantat si imprastiat mici bucati de cristale ce s-au preschimbat in picaturi de ploaie..nu se putea altfel, stia ca in acea si soarele nu va mai avea sa straluceasca deloc, deci castigase in sfarsit.desi uneori este mohorata si odata cu ea, se lasa frigul,nu e chiar atat de puternic precum este iarna,dar asta face parte din alta poveste.Atunci cand este suparata, ploaia cade mai mult..si tot odata cu ea, recoltele mai mult sau mai putin bogate sunt stranse,vinul..oh vinul acela dulceag, sau mustul..strugurii..oh, i ador…In acea dimineata eu am pasit timd pe alee.Simteam frigul ce-mi inunda trupul, dar imi placea ..era un sentiment electrizant si in acelasi timp revigorant.Pierdut fiind in ale mele ganduri, aproape ca nici nu o vazusem..am dat din greseala peste ea..Desigur ca ea era mai mica decat mine cu un an, dar ce conta? Era imbracata cu o bluza rosie cu maneca lunga, dar totusi subtirica,care i acoperea formele perfecte ..o pereche de blugi si o pereche de bascheti.Chipul i era masliniu si avea un machiaj ce-i scotea in relief ochii aceia superbi caprui pe care i avea.Buzele acelea carnoase date cu strugurel..aceaa a fost clipa in care eu m-am indragostit..insa nu a fost sa fie, caci asa cum a aparut in viata mea , tot asa a disparut …
Oftez adanc si schimb culoarea..dupa cateva ore am terminat ..panza aceea goala era acum plina.Daca as reusii sa vad ce am creat.Stiu cu siguranta ca am redat un peisaj tomnatic..un tablou realist, dar nu stiu daca…
Gandurile acestui mic pictor au fost intrerupte da pasii surioarei lui mai mari, ea detinea o galerie de arta, vazand pictura s-a indragostit pe loc de ea, aceasta la rugat daca o poate expune…la galerie oamenii au apreciat pictura si au rezonat cu trairile pictorului insa mare le-a fost uimirea atunci cand au aflat ca acest artist este un pictor orb…
Traducerea titlului .Toamna unui pictor boem.Cirstea Cristina

 

FELICITARI ! Sa-mi trimiti adresa ta pentru a-ti trimite premiul. Si bineinteles stiti povestea: daca nu primesc raspuns in 24 de ore va instiintez locul 2 care va primi cartea.

Va multumesc din tot sufletul ca a-ti participat si repet , mi-a fost extrem de greu sa aleg castigatorul ! Cred ca m-am cam lecuit de concursuri unde trebuie sa jurizez eu !

3 gânduri despre “Castigator concurs „P.S.Te iubesc”

Lasă un răspuns

