Stop concurs !

Trebuia sa dau stop-ul de pe 20 dar am fost extrem de ocupata. Stiu ca par neserioasa si vreau sa-mi cer mii de scuze. Am trimis creatiile voastre si doamnei Loredana Tudor , reprezentanta Libris pentru a juriza. Luni cel mai probabil veti sti cine a castigat cartea mea preferata !!!! 

Intre timp eu nu fac nimic dar imi dau seama ca a trecut ziua. Sper din tot sufletul sa-mi repar laptop-ul pentru a intra mai des si sper sa revin cat mai repede. Vreau sa-mi spuneti ce mai faceti , cum va descurcati cu scoala momentan ..ceva..please?😦

4 gânduri despre “Stop concurs !

  1. Cu scoala..ma descurc bine. Saptamana asta a trecut ca un vartej, adica foarte repede, de maine incepe activitatea mea adevarata, adica: ore de Informatica, Jocuri Logice, Cultura si Civilizatie Engleza. Peste 2-3 saptamani incep concursurile, prin octombrie-noiembrie pregatiri pentru olimpiade si fiind membra a consiliului elevilor, sedinte:D Chiar daca pare destul de greu, m-am obisnuit deja si nu imi pot imagina viata fara aceste activitati;)) Tu cum o duci?

  2. Hm ..eu nici nu stiam ca se dau teste initiale , dar nah ..inseamna ca va fi naspa …oricum o duc destul de bine cu scoala ,,,teme inca nuh, dar de saptamana viitoare, adica de luni cam gata cu democratia pentru ca incepe dictatura catalogului..oricum pare sweet …la tine cum a decurs prima saptamana ? sI NU , NU ITI FACE GRIJI NU PARI NESERIOASA ….:*

Lasă un răspuns

