Back..si nu prea !

Stiu ca a durat mult pana sa auziti de mine, people ,buuuuuttt… minunatul meu laptop a decis sa faca figuri si sa nu se mai deschida .. Sweet nu ? Am reusit sa fac eu ceva pe aici si sa speram ca o sa mearga de acum.

Saptamana viitoare o sa fiu cam ocupata dar sper totusi sa va mai stresez cu cateva postari. Incepe scoala luni, dragiiiilooooorrr ! Sunteti fericiti ? Anul asta , fiind a 12-a , o sa va incant si cu cateva recenzii (nu rezumate sau comentarii, doar parerea mea umila de eleva) la romanele din programa.

Voi ce ati mai facut ? Cu ce va mai laudati ?

P.S. Azi chiar am simtit ca a venit toamna cand am spart gheata maratonului de premiere. Deocamdata , doar cu Glee ! De obicei in spetembrie pentru mine era pe primul loc Gossip Girl dar …

P.P.S. Nu uitati de concursul de toamna (P.S. Te iubesc) and don’t forget about the „Pushing the Limits” by Katie McGarry giveaway !

Lasă un răspuns

