Hey Hey

Nuuuu ! Nu m-am intors. Inca. Eu probabil acum ma relaxez. Probabil pierd vremea. Voi ce mai faceti ? Inca doua zile si vin inapoi. Astazi vreau sa-mi spuneti ceva despre voi .. Ca sa tinem stacheta sus cat sunt plecata. Ce ziceti , raspundeti provocarii ?

 

*acesta este un post programat

4 gânduri despre “Hey Hey

  1. Sa iti zic despre mine? Ei bine, cand incep sa vorbesc, nu ma mai opresc, dar voi incerca sa ma abtin;))
    De obicei, ma descriu ca o fata simpla intr-o lume complicata sau o fata complicata intr-o lume simpla. Nu prea stiu pe care sa o aleg. Am aproape 13 ani, citesc de mult timp, dar acum de cand am inceput sa urmaresc si bloguri, am lasat deoparte cartile alea recomandate de profesori. Nu am o carte preferata, ci una a copilariei mele: Singur pe lume de Hector Malot. Am avut o copilarie minunata, de aceea povestea acelui baietel m-a marcat. Ai zis sa iti zic despre mine si eu vorbesc de carti. Crazy fata asta, ahh?
    Sunt in clasa a 7-a, sunt o fire timida, dar cu cei pe care ii cunosc mai bine, sunt destul de crazy. Sunt sociabila, desi nu par. Toti prieteni mei, chiar si cei mai buni, spun despre mine: „Credeam ca esti fitoasa prima data cand te-am vazut.”. Ei bine, e ceva intre, uneori vrau sa par asa, iar cand imi dau seama daca merita, ma omport mai in elementul meu. Ok, termin aici ca daca mai incep ceva ma prinde dimineata:))
    Imi spui parerea ta despre mine?

Lasă un răspuns

