Aaaannnd… it’s gone + Leapşa Liebster!

Gata dragilor , am revenit din vacanta cu bateriile incarcate , extrem de relaxata si gata sa intru pe felie inapoi in blogosfera. Cat am fost plecata am apucat sa citesc doar Evernight de Claudia Grey la care o sa ii fac recenzia undeva in cursul zilei de azi. Nu va zic ca , de cum am ajuns acasa (ieri dar m-am odihnit toata ziua) mi-am comandat Chemarea Ingerului de Guillaume Musso pentru ca nu mai rezistam. Cei care trebuia sa primiti premiile va rog sa ma anuntati cand ajung pentru ca le-am lasat altcuiva sa le trimita si vreau sa fiu sigura ca le-ati primit. Si bineinteles , sa-mi spuneti ce parere aveti despre ele.

Si acum ,am primit de la Zipy si jacqlineveve o leapsa draguta:

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul înapoi!

2. E groaznic de complicat pentru ca habar nu am sa ma descriu:

-Ador sa ascult muzica. Oriunde , oricand. Partea proasta e ca ma apuc sa cant odata cu melodia si persoanele din jurul meu m-ar spanzura.

-Prefer muntele pentru relaxare si marea pentru distractie.

-Imi place sa gatesc dar si sa gust chestii noi. De exemplu , in vacanta asta am mancat „gogoasa” cu cascaval , smantana si usturoi. N-am mai mancat in viata mea asa ceva dar a fost buuuuuun !

-Daca termin de citit o carte care mi-a placut enorm raman cu un sentiment ciudat si nu stiu unde sa ma incadrez. Am auzit ca nu sunt singura :))

-Imi doresc foarte tare sa fac bumgee jumping.

– Am „mers” pe zip-line. CE SENZATIE !

-Habar nu am la ce facultate sa ma duc. Oscilez intre marketing si stewardesa. Desi inca nu e cazul sa ma gandesc la facultate imi fac griji cateodata pentru viitor.

-Daca as putea , m-as inchide intr-o biblioteca si as sta non-stop acolo citind.

-Unele carti imi place sa le citesc in vreo anumita perioada a anului. Ex: Seria Harry Potter ador sa o citesc toamna cand afara e frig si frunzele sunt pe jos si e intuneric bineinteles , cartile chick-lit le-as citi vara , cartile cu vampiri tot cam toamna-iarna. Bineinteles ca nu imi programez sa citesc cartile dar cand recitesc prefer sa o fac asa. Sunt ciudata , stiu !

– Mi-am facut blog fara sa ma gandesc prea mult la asta. Urmaream unele blog-uri si oricum deja imi formasem o mica biblioteca. Intr-o seara m-am gandit „ce-ar fi sa-mi fac blog?” si dimineata l-am si facut. E singurul lucru care l-am facut de care nu m-am plictisit in timp.

-Ador sa ascult muzica americana-indiana , indienii nativi. Doar sunete si instrumente. E perfect !

3. Zipy:

1.Care este melodia ta preferata?
Sincer , habar nu am. Nu am una preferata dar daca imi place vreuna o ascult pana la epuizare.
2.De ce iti place sa citesti?
Intotdeauna mi-a placut. Nu stiu. E doar senzatia aia ca parcurgi odata cu personajul principal o aventura. Parca traiesti tu in cartea propriu zisa si tu trebuie sa te descurci pana la final.
3.Ce iti place cel mai mult la o carte?
Coperta :)). Glumesc , pentru mine si aia e importanta dar cel mai mult trebuie sa-mi placa subiectul (nu sunt genul de persoana care citeste o carte care stiu de la inceput ca nu imi va placea doar ca sa vad daca o sa imi placa pana la sfarsit).
4. Care este mancarea ta preferata?
Salata boeuf. Pe langa pizza , cartofi prajiti si etc care oricum plac la toata lumea.
5. Ce iti place cel mai mult la o persoana?
Tot ce vreau de la cei din jurul meu e sinceritate.
6. Coca-cola sau Sprite?
Coca-cola !
7. Care este idolul tau in viata?
Femeia cu mustata :)). Nu am ..
8. Ce ai vrea sa realizezi in viitor?
Momentan , vreau sa iau carnetul de sofer si bacul. De restu ma ingrijorez mai tarziu.
9. Care este animalul tau preferat?
Cainele. Ciudat e ca am pisica.
10. Ce leguma nu-ti place?
Mazarea.
11. Ce ai facut in ultimul timp?

Vacantaaaaaaa !

Jacqlineveve:

1. Care este super-eroul tău preferat?

Iron-man.
2. Librărie sau librărie on-line?

Librarie. Cui nu ii place sa simta cartile alea cand le cumpara?
3. Cum descrii vacanța perfectă?

La munte- relaxare totala, la mare-distractie maxima.
4. Care este autorul tău preferat și de ce?

Nu am unul dar o ador din tot sufletul pe Cecilia Ahern pentru ca a scris P.S. Te iubesc si pe J.k.Rowling pentru Harry Potter !
5. Ce culoare te reprezintă cel mai bine și de ce?

Habar nu am :))
6. Daca ai avea ocazia să alegi, unde ai vrea să trăiești și de ce?

USA , UK  ITALIA. USA din motive evidente, UK pentru ca ador tot ce tine de Marea Britanie si Italia pentru ca , sa fimi sinceri , cine nu adora Italia. Desi aici as vrea sa locuiesc doar vara.
7. Iarna sau vara?

Vara dar judecand dupa temperaturi iarna , pentru ca iarna mai poti pune o haina doua pe tine dar vara te topesti.
8. Ce serie ai vrea să recitești?

Harry Potter. Si o sa o fac in toamna asta.
9. Care este cea mai mare calitate care te caracterizează?

Tin tare la prieteni si familie.
10. Locul preferat de citit.

In pat ? In balcon? Tolanita pe scaune in bucatarie? In masina? In aer liber?
11. Care este filmul tău preferat şi de ce?

Off nu am unul. Nu pot sa aleg !!

Setul meu de intrebari:
1. Daca ai avea o putere supranaturala care ar fi aia si de ce?

2. Jurnalele Vampirilor sau Twilight ?(da , pentru ca sunt asa de al naibii :)) )

3. Ebook sau carte propriu-zisa?

4. Care e cea mai mare realizare a ta de pana acum?

5. Cum s-ar desfasura ziua perfecta pentru tine ?

6. Ti-ar placea sa incerci jocuri extreme?

7. Cu ce personaj dintr-o carte te asemeni cel mai mult?

8. In ce tinut ti-ar placea sa traiesti ? Hogwarts- HP, Narnia- CDN , Hunger Games- HG , Half-blood camp- PJ , Evernight- Evernight ?

9. Ce parere ai de cartile de tip drama (The perks of being a wallflower , Thirteen reasons why) ? Crezi ca merita citite?

10. Daca ai putea sa calatoresti in timp , ce perioada ti-ai alege?

11. Cum te racoresti vara?

Cum eu am ajuns la o mie de ani de cand s-a facut aceasta leapsa ,o poate lua oricine doreste dar va rog sa lasati com pentru ca ma intereseaza raspunsurile la intrebari.

2 gânduri despre “Aaaannnd… it’s gone + Leapşa Liebster!

Lasă un răspuns

