In my mailbox

In My Mailbox is a weekly meme hosted by Kristi over at The Story Siren. It’s where all participants post what new books they received in the mail, from the library, or contests they won, etc. Click the link for more info and to join in on the fun!

N-am mai postat de ceva timp la rubrica asta si s-au cam strans carti:

De la Libris am primit Cele 50 de vicii ale domnului Grey de E.L.James

Am castigat la un concurs pe blogul cartepentrumineOksa Pollock de Anne Plichota si Wolf Cendrine

          –Copii pierduti de Peter Straub

Evernight de Claudia Grey

Acvila Legiunii a IX-a de Rosemary Sutcliff

-Si inca doua carti dintre care Soni de Andrei Rus care mi-a fost „furata” de o prietena.

De la Anna Banks am primit Of Poseidon

Cu BRAVOgirl mi-am cumparat Aniversare cu nabadai de Melissa de la Cruz

De la Leda mi-am cumparat Eve:Sacrificiul de Anna Carey

Si mama mi-a cumparat Scandura de frizerie de Mihai Gainusa

Voi ce ati primit dragilor ?

2 gânduri despre “In my mailbox

  1. Foarte interesante cartile😀 Am primit si eu Evernight. Restul cartilor nu le am :-” As vrea si eu seria Eve ca nu am reusit sa pun pana pe ea pana acum. Si Of Poseidon desigur❤ Lectura placuta!

Lasă un răspuns

