[CONCURS INCHEIAT] Concurs semne de carte „Of Poseidon” de Anna Banks

M-am decis. Organizez concursul astfel: vor fi 4 premii a cate 4 semne de carte deci 4 castigatori.

Concursul tine de pe data de 11 iulie 2012 pana pe 17 iulie 2012.

Reguli:

  1. Intr-un comentariu vreau sa-mi raspundeti la intrebarea „Ce lucru va facut sa zambiti saptamana aceasta?”
  2. Publicitate , publicitate.. Facebook , Blog , Twitter va aduc o intrare in plus (+1)
  3. Dati like paginii CuddleWeather de pe Facebook (+1)
  4. Urmariti prin e-mail blog-ul. (+1)

Ca sa nu existe confuzii v-as ruga sa-mi trimiteti un mail la w_rainy@ymail.com cu dovada la toate cele de mai sus. Desigur daca doriti sa completati numai o intrare de exemplu cea cu comentariul nu este niciun fel de problema. Sper sa nu existe confuzii. Succes !

16 gânduri despre “[CONCURS INCHEIAT] Concurs semne de carte „Of Poseidon” de Anna Banks

  1. Pai saptamana aceasta ma fcut sa zambesc faptul ca am trecut pe la Cluj, orasul meu preferat, si am avut ocazia sa il vizitez din nou, mai ales centrul,plus ca am vazut Ice age 4 la Polus^^
    Sarut mana pentru acest concurs:)
    Se pare ca a meritat asteptarea!!

  2. In acesta săptămâna singurul lucru care ma făcut sa zâmbesc a fost minunata serie Dispozitive Infernale care de altfel am terminat-o de citit :(( cel mai mult m-au făcut sa zâmbesc replice lui Will pline de umor și sarcasm în același timp🙂

  3. Heei😡 Ce concurs frumos :*

    Saptamana asta am fost foarte bucuroasa cand mama mi-a cumparat ” Spulbera-ma „. Asta m-a facut sa zambesc pentru aproximativ 72 de ore neincetat :))

    Buun, deci share pe twitter:

    Am dat like pe fb cu ” Sabryy Somerhalder ”

    Si m-am abonat cu mail-ul ” sabrina8_dulcik@yahoo.com

  4. Pingback: Leapsa muzicala & Update #2 :) « Cuddly Books

  5. 1. Saptamana asta m-a facut sa zambesc momentul cand am fost seara pe faleza sa ma plimb si am ajuns inevitabil la targul cu carti de unde am iesit val vartej din cauza ploii care se lasase asteptata. Iar apoi, desigur ca a urmat fuga prin ploaie pana la masina alaturi de noua carte achizitionata❤

    2. Share pe twitter: https://twitter.com/magicbut3rfly/status/225188411475111936

    3. Te urmaresc pe facebook cu numele Simona Husaru

    4. Te urmaresc prin mail cu pixiie_dust(at)yahoo(dot)com

    Multumim pentru concurs!!! Super semnele de carte❤

Lasă un răspuns

