Ma topeeeeessccc !!

Hey people.. Ce mai faceti ? Eu m-am saturat cat se poate de tare de caldura de afara si cum sunt pe drumuri toata ziua , imaginati-va cat de bine ma simt.

Intre traseuri si dormit incerc sa mai si citesc ceva. Astazi am primit Eve: Sacrificiul de Anna Carey pe care abia astept sa o citesc dar intre timp trebuie sa termin Privilegiul de Zoey Dean care e foarte tare. E asa amuzanta ca de cum am cumparat-o am inceput sa o citesc. Ieri , in drum spre casa , in microbuz , ma bufnea rasul si lumea si uita la mine ciudat. Vi s-a intamplat ? Mie de atatea ori ca am pierdut sirul.

Vroiam sa va mai intreb ce sugestii aveti pentru blog. Ce ati dori sa mai citi pe el , sondaje , chestii de genu. Astept raspunsuri. Go eat an icecream people !!

Un gând despre “Ma topeeeeessccc !!

  1. Este chiar foarte cald😦 Mai ales seara in casa. Se lipeste pielea de mine :)) Foarte tare prima poza. Chiar m-a amuzat.
    Si eu am mai patit sa ma amuz in sinea mea de diverse lucruri iar lumea sa se uite ciudat :))
    Lectura placuta! O sa vreau si eu sa citesc Eve. Sper sa fac rost de primul volum in vara asta😀

Lasă un răspuns

