Blogspiration: Locul de citit

 

Blogspiration is a weekly meme hosted by GrowingUp YA & Saz101. The meme was created to help spark inspiration among bloggers, readers & writers alike. An inspirational quote/picture/video is posted weekly, on the day of the author’s choosing, so that it may inspire creativity, conversation & just a little SOMETHING.

(Saz101 & GrowingUp YA)

Vi s-a intamplat vreodata asa ceva? Mie da.. De n ori. De obicei citesc in pat sau pe balcon cand e soare. Am momente cand , cartea ma prinde imediat si nu mai conteaza unde si cum stau , chiar daca amortesc dar am si momente cand nu-mi gasesc locul.

Voi unde cititi de obicei ?

____________________________________________________________________________

11 gânduri despre “Blogspiration: Locul de citit

  1. in autobuz e cel mai sigur, ca nu ma pot misca si nu pot sa cad, cum se intampla cand sunt in pat si nu-mi dau seama ca am ajuns pe marginea lui… in autobuz, cu inghesuiala maxima, nu ma lasa sa cad nici vecina de scaun, daca am nimerit un loc, nici cei din picioare, ca doar ne sprijinim unii pe altii, cum se sprijinea clasa muncitoare pe tarani.🙂

Lasă un răspuns

