Leapsa

Mmm.. Leapsa asta am preluat-o de la Roxtao pentru ca mi se pare foarte interesanta. E prima mea leapsaaa ! Sa vedem ..

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Semne de carte cel mai des. Urasc sa idoi paginile unei carti si daca incerc sa memorez pagina unde am ramas de obicei e un esec pentru ca uit imediat.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Ingerul noptii de Becca Fitpatrick.

3. Citiţi în baie?
Daaaa ! Ador sa ma relaxez in cada si sa ma pierd intr-o carte.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Ideea e ca mereu imi vin in minte pasaje care le-as putea folosi intr-o carte mai ales daca incep sa citesc una. Am cateva draft-uri salvate dar nimic serios.

5. Care este cartea preferată?
P.s. Te iubesc de Cecilia Ahern. Nu cred ca ma voi satura vreodata de ea sincer..

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
De obicei cand raman fara material de citit frunzaresc cartile de prin biblioteca.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Habar nu am .. Probabil as ramane muta si as arata de parca sufar de epilepsie :))

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Imi place sa vorbesc cu cei care imi impartasesc pasiunea pentru ca risc sa devin plictisitoare.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Judge me dar sunt o persoana care judeca si dupa coperta dar cel mai important este sa ma atraga subiectul cartii catusi de putin. Si mai citesc cateva recenzii dar nu ma omor dupa pareri pentru ca ma influenteaza intr-o mica masura.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Nu imi vine in minte niciuna …

11. Care este locul preferat pentru lectură?
Depinde de atmosfera. In masina , in pat , pe balcon. Really , nu conteaza.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Nu ma deranjeaza zgomotul din jurul meu cand citesc pentru ca de obicei daca ma absoarbe cartea nu mai aud nimic.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da dar dupa cum am mai spus urasc lucrul asta !!

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
De toate !

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O eliberare…daca asta are vreun sens..

Leapsa o poate lua oricine doreste !

Lasă un răspuns

