Recenzie: Jurnalul lui Cathy

Titlu: Jurnalul lui Cathy

Autor: Sean Stewart si Jordan Weisman

Anul aparitiei:2007

Gen: Paranormal ?

Pret: 45 RON (Libris)

Daca nu te cheama Emma , pune cartea asta jos , RETRAGE-TE si nimeni nu va avea de suferit!

Emma- stiu ca suna ca o nebunie , tu (si cu mama!) va veti intreba unde am disparut si cand ma voi intoarce. De asta va las toate dovezile astea – in caz ca se va intampla ceva si NU MA mai intorc. Citeste cu atentie tot ce e in cartea asta , suna la numerele de telefon , intra pe website-uri dar sa nu spui NIMANUI despre toate astea , daca nu vrei sa ti se sparga toate in cap , ca mie.

Asa ca stai linistita , o sa fiu ok (sper). Hei , poate ca asta e inceputul unei noi vieti pentru mine. Cu siguranta este sfarsitul vechii vieti.

Suna-ma. Te pup ,

Cathy.

Am cumparat cartea asta cred ca dupa aparitie si pot spune ca la momentul respectiv mi-a placut. Acum dupa cateva carti citite pot spune ca e o carte usurica , care te va tine ocupata cateva ore si chiar distractiva. Mi-a placut ca , cartea , este facuta exact ca un jurnal cu desene pe toate paginile si ce m-a mai incantat a fost ca am gasit „dovezi” atasate de coperta. Poze , franturi din ziare care m-au facut sa ma simt ca o adevarata detectiva in timp ce traiam alaturi de Cathy in aventurile ei cu iubitul Victor un fel de fiinta a supranaturalului. Cu un tata mort si cu o mama cu care nu se intelege , Cathy traieste de pe azi pe maine intr-o monotonie continua, il cunoaste pe Victor Chan , un tip „macho caruia ii plac fetele destepte”. Intra in joc si pe masura ce il respinge pe atat o atrage dar lucrurile sunt destul de ciudate cu Victor ca dovada punctul de pe antebratul ei care o mananca incontinuu. O sa las lucrurile asa pentru a nu divulga prea multe dar cert este ca ce se intampla in cartea asta tine de supranatural si chiar mi-a placut. Iar strategia de marketing este una uimitoare pentru ca scriitori (presupun) pun la dispozitie site-uri , blog-uri , numere de telefon la care poti suna si o casuta vocala la care vei auzi mesajele unor personaje din carte .

Nota mea:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: