In my mailbox

O sa iau si eu parte la meme-ul (spuneti-mi daca se zice altfel cause I have no ideea) creat de Kristi de la The story siren in care ma”  laud ” cu ce carti am cumparat in ultima vreme. Nu o sa fie o chestie saptamanala din cauza bugetului. Soooo….

  • Cercul secret- L.J.Smith (recenzie)
  • Cel pe care ti-l doresti …e mai aproape decat crezi – Jill Mansell (recenzie)
  • Eve- Anna Carey (abia am primit-o si abia astept sa o citesc)
  • Jocurile foamei: Revolta – Suzanne Collins (recenzie)

Cam scurtuta lista dar ma bucur foarte mult ca am putut sa le iau .. Voi ce ati mai citit in ultima vreme?

Un gând despre “In my mailbox

Lasă un răspuns

