Recenzie: Cercul Secret de L.J.Smith

Sunt o mare fana a cartilor lui L.J.Smith si felului acesteia de a scrie pentru ca mi se pare o munca grea de cercetare a tuturor miturilor pe care le promoveaza. Fie ca e vorba de vampiri (The Vampire Diaries) sau in cazul de fata de vrajitori (The secret circle) imbina fictiunea cu legende si astfel iese o poveste avand ca ingredient principal fictiunea.

In aceasta carte pe alocuri fictiunea mi s-a parut putin cam ciudata pentru gustul meu. De exemplu incantatiile care mi s-au parut putin luate ca dintr-un film cu adolescente. Stiti scena aia cand fetele se aduna in cerc sa faca vraji just for fun ? Cam asa ceva. Inca un lucru pentru care o depunctez pe L.J.Smith este ca nu mi-a placut faptul ca fost chiar dragostea aceea magica. Adica , fictiune ca fictiune dar ar merge si putina realitate. Cassie nu il cunostea pe baiat indeajuns de bine incat deja sa il iubeasca. Pur si simplu mie nu mi s-a parut credibil si inteleg ca este fictiune pana in panzele albe si ca defapt despre asta e vorba , magie si tot tacamul dar mie nu mi-a lasat un gust bun.

Inceputul cartii mi-a adus aminte putin de Twilight. Felul in care o fata din insorita Californie se muta intr-un orasel in care predomina padurea , fata care se indragosteste de un baiat irevocabil fara a pune prea multe intrebari dar pentru asta trebuie sa o depunctez pe Stephanie Mayer care e cu totul un alt subiect.

Revenind la Cercul Secret , pot spune ca mi-a placut , cum spuneam si la inceput , felul lui L.J.Smith de a scrie. Are un stil aparte care mie imi convine si m-a facut sa o inteleg usor pe tanara Cassie. Am inteles cu usurinta chinul prin care un adolescent trece atunci cand se muta dintr-un oras in altul si nu e usor sa aflii ca scoala unde abia te-ai mutat e condusa de un Club care la prima vedere pare atat de groaznic incat toata lumea se uita la tine ca la ciuma daca le intrii in dizgratii.

O sa cumpar si a doua carte pentru ca pe alocuri mi se pare interesanta. 4/5

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.

Pret:

-10,99RON impreuna cu revista Bravo

-35,9 RON Libris

Un gând despre “Recenzie: Cercul Secret de L.J.Smith

  1. Pingback: In the mailbox « cuddleweather

Lasă un răspuns

