Recenzie: Micutele Mincinoase de Sara Shepard

*English review on GoodReads

Fiecare avem micile noastre secrete nu ? Dar cum v-ati simti ca intr-o zi secretele tale sa iti fie aruncate in fata de o persoana pe care nici nu o cunosti si sa fii amentintata zilnic ca iti vor fi dezvaluite. Asta simt pe pielea lor Hanna, Aria , Spencer si Emily. Dupa disparitia prietenei lor Alison acestea se indeparteaza una de alta pana intr-o zi , la inmormantarea lui Alison cand primesc toate acelasi mesaj: „Tot aici sunt , afurisitelor. Si stiu totul. -A” . Indrumate de catre Ali sa isi dezvaluie secretele pentru ca asta leaga o prietenie mai tare , acestea ajung sa se intrebe daca chiar au facut bine. Lui Hanna ii place sa fure doar pentru ca ii place adrenalina pe care o simte si mama ei e nevoita sa supore consecintele. Aria e indragostita de profesorul ei de engleza. Spencer face o pasiune pentru fiecare prieten al surorii sale. Iar Emily , desi are un prieten super hot nu se simte multumita si se indragosteste de Maya , noua locatara din fosta casa lui Alison. Dupa modelul „Two can keep a secret if one of them is dead” fetele incep sa fie amenintate de catre „A”. Cine e „A”? Nimeni nu stie.

Ce pot sa zic , mi-a placut cartea si actiunea din prima carte se intampla cam in primul episod din serial. Anyway , mi-a placut felul de a povesti si povestea originala pe care a adaptat-o Sara Shepard. As vrea sa cumpar si a doua carte dar momentan astept alte comenzi. Mi se pare totusi un pic cam scumpisoara. 5/5

Printre casele elegante si curtile perfect ingrijite din localitatea Rosewood, statul Pennsylvania, fiecare are cate ceva de ascuns – si mai ales cele patru micute mincinoase. Spencer, Hanna, Aria si Emily, colege de liceu si bune prietene, si-au tinut cu grija ascunse secretele inca de cand cea mai buna prietena a lor, Alison DiLaurentis, un fel de „sefa” a grupului, a disparut in mod misterios cu trei ani in urma. Dar in momentul in care fetele incep sa primeasca mesaje amenintatoare semnate „A”, secretele lor – cele mai neinsemnate, dar si cele de mult ingropate – par a fi in pericol de a fi dezvaluite.Nimic nu mai pare sa fie la fel in Rosewood!Prietenie, mister, povesti de dragoste, o posibila crima… intr-un cuvant, suspans! Citeste cartea Sarei Shepard si afla povestea celor patru prietene. Tinere, frumoase, inteligente… Vor reusi ele sa-si pastreze secretele si sa-si salveze reputatia de fete bune?

Pret: 39,89 RON (Libris)

Un gând despre “Recenzie: Micutele Mincinoase de Sara Shepard

1. Acum o ora am fost la bibli. si dupa lungi asteptari am reusit sa prind si eu primul volum , sunt foarte happy si deabea astept :)) sa il iau si pe al 2-lea.