Concurs Libris!!

Well , well , well..Am vrut sa fac un concurs mai elaborat , poate cu o anumita tema dar dat fiind ca e primul am decis sa las lucrurile simple. Sa dam startul acestui concurs in parteneriat cu o super librarie online adicaaa…. LIBRIS  de unde puteti comanda carti la super pret ! (Multumesc foarte mult !)

Pentru concurs am decis sa aleg o carte pe care am citit-o anul asta si care mi-a placut foarte tare: Divergent de Veronica Roth (recenzie aici). Daca considerati ca , cartea merita va rog sa lasati un comentariu aici raspunzand la intrebarea: Care este cartea ta preferata? iar castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org . Concursul se desfasoara de azi 23.02.2012 pana pe 1.03.2012 ca sa primiti un martisor dragut.

77 de gânduri despre “Concurs Libris!!

  1. Pingback: Carte: Divergent de Veronica Roth « cuddleweather

  2. In momentul de fata pot sa spun ca, cartea mea preferata este Halo de Alexandra Adornetto!
    Multumim pentru concurs, atat tie cat si editurii!
    Chiar ar fi un martisor frumos😀

  3. Cand vine vorba de cartile pe care le.am citit eu … si dintre care trebuie sa aleg una preferata , imi vine foarte greu pentru ca fiecare are povestea ei si toate iti transmit un sentiment diferit si au un loc acolo special in suflet si minte.
    Dar asa cum cere concursul si sa fiu in rand „cu lumea” :)) sa zic asa voi numi o carte de care imi aduc aminte de fiecare data cu mult drag.
    -Ps:te iubesc de Cecilia Ahren-
    Felicitari pentru concurs multumiri editurei Libris, am sa mai poposesc putin pe la tine pe Blog pentru ca e prima data cand intru si mi.ar face placere.
    Pupici:X

  4. Una dintre cartile mele preferate este „Ines a sufletului meu” de Isabel Allende, o carte care cuprinde atat de multe : iubire, tradare, pasiune, istorie, razboi, intr-un cuvant are culoare, personaje vii si o poveste superba.

  5. Pingback: Recenzie – Oraul de Cenusa « alexa700

  6. Hotul de umbre de Marc Levy este preferata mea. Desi poate fi considerata o carte pentru copii, nu este chiar asa. Imaginarul se imbina cu maturitatea si ambele dau o lectie de viata foarte patrunzatoare, iar finalul este senzational. O recomand😉

  7. E foarte foarte greu de ales o singura carte! Am citit foarte multe si multe mi-au si placut in mod deosebit. Una din preferatele mele este „IT”, de Stephen King. O carte foarte complexa si care, cu toate ca este foarte voluminoasa, nu te plictiseste nici macar un rand😉

  8. Fiecare carte are farmecul ei. De aceea, pot spune ca toate cartile pe care le-am citit au fost preferatele mele la vremea citirii lor. In prezent citesc „Aurul negru” de Cezar Petrescu.”Ma tine in priza”.

  9. Nu am o carte speciala sau favorita…citesc tot ce este ca sa imi dau seama daca merita sa fie citita de alti…dar in general orice carte are sensul ei,noi suntem diferiti

  10. Pingback: FAVORITELE LUNII FEBRUARIE | jacqlineveve

Lasă un răspuns

