Placerea cititului

Ador sa citesc. Banuiesc ca asta nu e o noutate. In schimb mi-am dat seama de ceva. Ultimele carti le-am citit online din cauza transporturilor si pentru ca buzunarul e cam stramt si mi-am dat seama ca nu imi place deloc. Ador sentimentul care il ai cand tii o carte in mana. Nu simt ca am citit cu adevarat aceste carti pentru ca nu le-am „simtit” sau mai bine zis atins. Asa ca pune-ti mana pe carti folks , nu le cititi online pentru ca it sucks !!

xoxo.

Un gând despre “Placerea cititului

Lasă un răspuns

