Carte: The way we fall de Megan Crewe

Ziceam cand am inceput sa citesc cartea ca s-au prins de mine cartile post-apocaliptice ca un virus dar greseam pentru ca aceasta nu este o carte de genu. Este vorba de un virus care ataca o insula si cum reusesc sa supravietuiasca (sau nu) locuitorii. Mi-a placut cum a fost scrisa cartea sub forma de scrisori din partea personajului principal Kaelyn catre amicul ei Leo. Per total mi-a placut si nu prea. Povestea demareaza incet si te pierzi in anumite detalii iar la un moment dat am crezut ca o sa fie ca ” I am legend” dar finalul m-a lasat in aer nereusind sa ma satisfaca si sa-mi satisfaca curiozitatea. Ce nu mi-a mai placut a fost ca desi personajul principal avea o gandire destul de matura dialogurile sunt cam seci. Dar mi-a placut cum a fost descrisa atmosfera , felul in care orasul a suferit de pe urma acestui virus si felul in care oamenii au reactionat. Descrierile au fost si ele convingatoare incat am reusit sa vizualizez totul fara nici o problema.

Nota mea: 3.5/5

It starts with an itch you just can’t shake.  Then comes a fever and a tickle in your throat.  A few days later, you’ll be blabbing your secrets and chatting with strangers like they’re old friends.  Three more, and the paranoid hallucinations kick in. 

And then you’re dead.

Lasă un răspuns

