Carte: P.S. Te iubesc

P.s. Te Iubesc e cartea mea preferata. Pot sa o citesc de n ori si nu o sa ma plictisesc niciodata si acelasi lucru pot spune si despre film desi recunosc ca am vazut prima data filmul apoi am citit cartea but still..  Pentru mine e cea mai frumoasa poveste de dragoste pe care am putut sa o citesc vreodata. Mi-a placut enorm de mult felul in care Gerry a ales sa o ajute pe sotia sa Holly dupa moartea lui si felul in care Holly a reactionat. Defapt felul in care Cecilia Ahern a scris cartea este impecabil pentru ca e totul realist. De la cap la coada. La inceput ma asteptam ca Holly sa treaca repede peste aceasta poveste si in timp ce o citeam si mi se dovedea cu totul diferit imi era frica ca , finalul o sa strice totul. Ca Holly o sa ramana cu altcineva si desi il iubeste Gerry trebuie sa treaca mai departe si cam asta e dar mi-a placut ca finalul a ramas undeva in aer. Cartea mi-a placut ceva mai mult ca filmul pentru ca a descris totul in amanunt si sa fim sinceri intotdeauna din carti intelegi mult mai multe decat in filme. Oricum alegerea actorilor mi s-a parut perfecta atat Hilary Swank cat si Gerard Butler au facut o treaba excelenta cel din urma reusind sa isi prezinte personalitatea si sa te faca sa-l cunosti pe Gerry in doar cateva secvente in care apare in persoana restu vorbind prin intermediul scrisorilor. Anyway , o recomand cu toata inima ! 5/5

Unii oameni aşteaptă o viaţă întreagă să îşi găsească sufletul pereche, în timp ce alţii par să fie împreună de o viaţă. Holly şi Gerry formau cuplul perfect, cu o căsnicie minunată, înconjuraţi de prieteni şi familie. Lumea era la picioarele lor, iar Holly nu îşi putea imagina viaţa fără Gerry. Până în ziua în care viaţa o obligă să facă acest lucru.

 

Gerry moare din cauza unei tumori pe creier, iar Holly, rămasă singură, trebuie să înveţe să supravieţuiască. Printr-o “listă” alcătuită din zece scrisori, Gerry o ajută, de dincolo de moarte, să ia viaţa de la capăt. Vegheată ca de un înger păzitor, Holly devine puternică şi independentă, reuşeşte din nou să zâmbească şi chiar să iubească.

Pret special: 20.93 RON (Editura All)

 

Un gând despre “Carte: P.S. Te iubesc

  1. Pingback: Perfectiune de Julie Metz « cuddleweather

Lasă un răspuns

