Carte: The perks of being a wallflower

Mi-a placut enorm de mult felul in care Stephen Chbosky a ales sa spuna povestea lui Charlie sub forma de scrisori adresate din partea lui (a lui Charlie) catre un prieten anonim. E greu de explicat prin ce sentimente am avut in timp ce am citit cartea pentru ca Charlie este un baiat special pe care lumea inconjuratoare il afecteaza intr-un alt fel decat pe noi restu. Baiatul trece prin diferite etape ale adolescentei (droguri , prima experienta sexuala) pe care le exprima intr-un fel in care te poti identifica si tu. Imi este foarte greu sa fac acest review pentru ca , inca nu am reusit sa asimilez cartea indeajuns de bine incat sa vorbesc cu usurinta despre ea dar ce pot sa zic este ca merita citita.

Nu este o carte care sa te faca sa te simti bine sau care sa te amuze ci este o carte care te face sa iti pui multe intrebari despre viata si despre deciziile care le iei. Cartea trateaza multe subiecte care ne afecteaza pe noi ca persoane si felul prin care un copil special trece prin ele. Cum intr-un moment poti fi ok , la o petrecere inconjurat de prietenii tai si cum intr-o secunda totul se poate narui. Pentru a citi cartea asta trebui sa fii „un filtru nu un burete„ (mi-a placut extrem de mult formularea aceasta si am simtit ca se potriveste perfect la aceasta carte).

Titlul mi se pare totusi unul ironic pentru ca , pentru Charlie nu e niciun avantaj sa fii special. Pentru el lucrurile sunt grele si trebuie luate one step at a time. Dupa cum am spus e greu de vorbit despre aceasta carte pentru ca , m-a lasat pe ganduri si incerc sa tratez cartea intr-un mod obiectiv. Insa ce m-a bucurat e alegerea actorilor pentru film: pe Sam mi-o imaginam ca Laura Haddock din How not to live your life pentru simplu fapt ca e blonda dar ca personalitate o vad pe Emma Watson in totalitate iar Logan Lerman mi se pare perfect si mi-a fost mult mai usor sa mi-l imaginez pe Charlie avand imaginea actorului in minte.

Totusi fraza asta mi-a ramas in cap: „And in that moment, I swear we were infinite.”

Love always.

 

2 gânduri despre “Carte: The perks of being a wallflower

  1. Pingback: Trailer The perks of being a wallflower | cuddleweather

  2. Pingback: OMG OMG OMG ! | cuddleweather

Lasă un răspuns

