Carti

M-am inscris si eu pe goodreads. Unul dintre pasi era sa dau niste note la anumite carti de anumite genuri alese de mine. Pot sa jur cu mana pe inima ca , am dat click pe „want to read„ la majoritatea cartilor si am realizat ceva. La inceputul anului imi propusesem sa citesc mai multe carti anul asta (yea , planuri de anul nou , not going to happen no ?) si mi-am dat seama ca tin cu dintii de aceasta „idee„ pentru ca imi place enorm de mult sa citesc. Nu stiu cand mi-am dezvoltat obsesia asta dar am ajuns sa ma uit zilnic dupa o carte noua. Asa ca poate pana la urma decizia de a avea un blog de carti it`s not so bad after all.

xoxo.

Lasă un răspuns

