Carte: Jocurile Foamei

Primul volum l-am citit prin aprilie anul trecut si am zis meehh , ce-i cu agitatia asta pentru el? Werid , huh? Ei , dat fiind ca iarna asta am fost blocata in casa din cauza vremii superbe (sarcasm) am decis sa o recitesc. De data asta nu m-am lasat pana nu am terminat-o si imediat am comandat si volumul 2 pe care deasemenea l-am citit intr-o zi. Stiti acel moment cand citesti o carte si vrei sa o lasi jos sa mai faci si altceva dar efectiv nu poti ? Yup , that was me. Si acum ma bucur ca s-au dezapezit drumurile ca sa comand si al treilea volum. Mi-a parut bine ca am gasit ultimele doua volume in format hardcover desi primul il am din prima editie de carti dar sper sa-l pot inlocui in scurt timp.

Intr-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odata ca America de Nord se intinde natiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douasprezece districte conduse cu o mana de fier, in fiecare an este organizat un concurs sadic si sangeros – Jocurile Foamei. Douazeci si patru de adolescenti sunt rapiti de langa familiile lor si aruncati in lupta pe viata si pe moarte, televizata in direct si urmarita cu frenezie. Doar unul dintre ei se va intoarce acasa faimos, bogat si… viu. Cine va castiga cursa nebuna pentru supravietuire? (Nemira)

Pret: in jur de 40 de lei dar in ultimul timp e greu de spus cu reducerile care se fac.

Nota: 5/5

3 gânduri despre “Carte: Jocurile Foamei

  1. Pingback: Serial: Revolution (2012) | cuddleweather

Lasă un răspuns

